loading...
معاونت فرهنگي_دانشجويي
مجتبي قره گلي بازدید : 106 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

به اطلاع مي رساند دومين دوره مسابقه اينترنتي ويژه دانشجويان خوابگاهي در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه مورخ 15 و 16 ارديبهشت ماه سال جاري برگزار مي گردد.

دانشجويان خوابگاهي مي توانند در روزهاي مذكور از ساعت 8 لغايت 14 با مراجعه به پورتال موسسه به آدرس www.itvhe.ac.ir در مسابقه شركت نمايند. لازم به ذكر است منابع مسابقه نيز در پورتال موسسه قسمت مناسبت ها موجود مي باشد.

به دانشجويان برگزيده جوايزي به رسم يادبود اهدا خواهد شد.

امور دانشجويي و رفاهي

مجتبي قره گلي بازدید : 90 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

 

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران و دانشجويان مركز آموزش جهاد كشاورزي تبریک و تهنیت میگوئیم.

 

 

امور فرهنگي

مجتبي قره گلي بازدید : 116 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

قابل توجه كليه دانشجويان محترم

به اطلاع مي رسان ثبت نام وام شهريه تحصيلي جهت نيمسال دوم 94-93 آغاز گرديده است.

از متقاضيان درخواست مي گردد جهت ثبت نام حداكثر تا تاريخ ١٠/١٢/١٣٩٣ به امور دانشجويي مراجعه نمايند. مبلغ وام براي مقاطع كارداني و كارشناسي ٣/٠٠٠/٠٠٠ ريال و براي مقطع كارشناسي ارشد١٠/٠٠٠/٠٠٠ريال تعيين گرديده است.

بديهي است از تاريخ فوق به بعد هيچگونه درخواستي قابل بررسي و اقدام نمي باشد. ضمنا براي دريافت اولين نوبت وام ارائه سند تعهد محضري ( معرفي ضامن كارمند رسمي - قراردادي ) الزامي مي باشد.

                                                                            امور دانشجويي

مجتبي قره گلي بازدید : 105 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

روز دانشجو


بعد از كودتاى 28 مرداد 1332، رژيم وابسته پهلوى كه توانسته بود با كمك اربابان امريكايى بر اريكه قدرت باز گردد، درصدد برآمد تا پايه هاى حكومت خود را تثبيت كند، اما غافل از اينكه مقاومت مردم بطور كامل از بين نرفته و ايران در اولين فرصت خشم و انزجار خويش را نشان خواهد داد.
نيكسون معاون رئيس جمهور امريكا در سال 1332، راهى ايران گرديد. در حقيقت او مى آمد تا نتيجه سرمايه گذارى بيست و يك ميليون دلارى را كه سازمان جاسوسى امريكا سياه در راه كودتا و سرنگونى دولت مصدق هزينه كرده بود، از نزديك مشاهده كند. ملت در حال افسردگى و از نفاق و تفرقه اى كه استبداد توانسته بود در ميان او ايجاد كند، ناراحت بود.
رهبرى نهضت مقاومت، قصد رساندن صداى اعتراض مردم را به گوش جهانيان داشت و تلاش لندن و واشنگتن را كه مى خواست با مشروع جلوه دادن رژيم كودتا، امتيازات مورد نظر خود را در محيط آرام بدست آورد، خنثى كند. اجراى اين برنامه به عهده كميته هماهنگى دانشگاه تهران واگذار شده بود.
تظاهرات دانشجويان دانشگاه تهران، به عنوان اعتراض به ورود دنيس رايت، كاردار جديد سفارت انگليس در ايران، از روز 14 آذر 1332، آ‎غاز گرديد. دانشجويان دانشكده هاى حقوق و علوم سياسى، علوم دندان پزشكى، فنى، پزشكى، داروسازى در دانشكده هاى خود تظاهرات پرشورى عليه رژيم كودتا برپا كردند. رژيم پهلوى كه به خوبى از خشم ملت و خصوصا دانشجويان نسبت به خود و اربابان امريكا از پيش آگاه بود، با تمام قوا متوجه دانشگاه شد.
روز 15 آذر تظاهرات به خارج از دانشگاه كشيده شد و ماموران انتظامى، در زد و خورد با دانشجويان، شمارى را مجروح و گروهى را دستگير و زندانى كردند. صبح روز 16 آذر 1332، گارد تا دندان مسلح رژيم پهلوى براى اولين بار وارد صحن دانشگاه شد تا فرياد مخالفان را در گلو خفه كند.
در يكى از كلاسهاى درس دانشكده فنى، چند تن از دانشجويان در اعتراض به حضور ماموران گارد رژيم شاه در صحن دانشگاه، آنها را به مسخره مى گيرند و همين بهانه كافى بود تا وارد كلاس درس شوند و با ايجاد جو رعب و وحشت، محيط را براى بهره بردارى و گرفتن زهر چشم دانشجويان آماده سازند. ماموران گارد با حمله به دانشجويان بى پناه سه تن از آنان را به شهادت مى رسانند.


حادثه 16 آذر 1332، بعنوان يك روز (مقاومت تاريخى) در تاريخ دانشگاه تهران ثبت شد. از آن پس، همه ساله به رغم كوشش رژيم و ساواك، دانشجويان دانشگاه تهران و ديگر دانشگاههاى سراسر ايران مراسم و تظاهراتى به ياد شهيدان آن روز برپا مى كردند.

روز دانشجو ...روز حق خواهی و استبداد ستیزی.... بر تمام رهپویان علم و معرفت گرامی باد.

مجتبي قره گلي بازدید : 180 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 

به استحضار دانشجويان گرامي مي رساند با توجه به آغاز ثبت نام:

« هجدهمين دوره جشن ازدواج دانشجويي »

در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشور، كليه دانشجوياني كه تاريخ عقد آنان از 1/7/92 لغايت 30/7/93 مي باشد در صـورت تمـايل به ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به پايـگاه اطلاع رساني نهـاد نمـايندگي مقام معـظم رهبري در دانشگاهها به آدرس http//www.nahad.ir مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را فقط و فقط از طريق اينترنت دنبال كنند. ضمنا مهلت ثبت نام  تا تاريخ 4/9/1393 مي باشد.                                                                                                  

                                                            امور دانشجويي و رفاهي

مجتبي قره گلي بازدید : 47 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 

« قابل توجه دانشجويان محترم »

ثبت نام عمره دانشگاهيان 92-91

به استحضار مي رساند ثبت نام عمره دانشجويي از روز يكشنبه ۲۷ مهرماه آغاز و تا تاريخ ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
لطفا جهت ثبت نام به سايت لبيك به نشاني
WWW.labbayk.com مراجعه نماييد.

قابل ذكر است كه این سهمیه به پسران مجرد ومتاهلین تعلق گرفته است.

                                   امور دانشجويي
                                مركز آموزش جهاد كشاورزي خراسان رضوي

مجتبي قره گلي بازدید : 46 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

 

قابل توجه كليه دانشجويان محترم

به اطلاع مي رساند مهلت ثبت نام وام شهريه تحصيلي تا تاريخ ۴ آبان ماه تمديد گرديده است. جهت دريافت اطلاعات بيشتر و دريافت فرم ثبت نام به امور دانشجويي مراجعه فرماييد.

 

                                                                                        امور دانشجويي و رفاهي

مجتبي قره گلي بازدید : 67 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)


خرمشهر را خدا آزاد كرد

همزان با سوم خرداد سال روز آزادسازي شهر خون و قيام خرمشهر كه در آن روزهاي آغازين جنگ به خونين شهر تبديل شده بود مراسم بزرگداشت اين روز در محل نمازخانه مركز آموزش جهاد كشاورزي خراسان رضوي با حضور دانشجويان و پرسنل مركز برگزار گرديد.

در اين مراسم  نماهنگ ها و كليپ هائي كه يادآور روزهاي بزرگ پيروز انقلاب اسلامي مي باشد حال و هواي خوبي به فضاي مراسم بخشيده بود.

در ادامه اين برنامه آقاي ميرشجاع از راويان دوران دفاع مقدس به ذكر خاطرات و حماسه هاي آزادسازي خرمشهر و نقش بسيار بارز نيروهاي خراسان در اين امر پرداخت.

لازم به ذكر است  در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي به همين مناسبت به همت بسيج دانشجوي خواهران و برادران باهمكاري ساير انجمن ها و تشكلهاي دانشجوئي مركز برگزار گرديد.  

مجتبي قره گلي بازدید : 200 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (1)

اولين گردهمائي ملي دانشجويان و دانش آموختگان كارآفرين كشاورزي در هفته گذشته در شهر شيراز برگزار گرديد.

در اين گردهمائي دانش آموختگان و دانشجويان مركز آموزش جهاد كشاورزي خراسان رضوي موفق به كسب افتخارات بسيار ارزنده اي گرديدند.

آقاي مهندس شريفيان فارغ التحصيل مركز در راستاي اعتلاي فرهنگ كارآفريني كشاورزي موفق به كسب لوح افتخار گرديد.

مجتبي قره گلي بازدید : 108 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

انجمن هلال احمر با اهداف و برنامه هاي بسيار والاو متعالي كه دارد يكي از بزرگترين تشكلهايي است كه با اهداف خير خواهانه سعي در برقراري آرامش و وايجاد روحيه انسان دوستي در بين انسانهاي قرن اخير دارد .

در همين راستا و به بهانه فرارسيدن  هفته هلال احمر مانور آموزشي آنست (سگ هاي تجسس) جمعيت هلال احمر استان در محل مركز آموزش جهاد كشاورزي خراسان رضوي برگزار گرديد.

 

مجتبي قره گلي بازدید : 55 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نمايشگاه گل و گياهان زينتي بمناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و به همت انجمن علمي گروه علوم زراعي و باغي مركز آموزش جهاد كشاورزي خراسان رضوي با همكاري و مساعدت امور فرهنگي همزمان با آغاز هفته مشاغل با هدف نمايش توانمنديهاي دانشجويان مركز در قالب عرضه گل و گياهان زينتي  به مدت سه روز در مركز شهيد هاشمي نژاد برگزار گرديد.

خانم مهندس نوروزبيگي دبير انجمن زراعي وباغي و مسئول برگزاري نمايشگاه هدف از برگزاري اين نمايشگاه را عرضه توليدات دانشجويان و ورود و آشنائي به بازار كار و ايجاد رقابت بين ساير دانشجويان و همچنين شناساندن توانائي افراد وتاثير تحصيل با اشتغال مرتبط بر كيفيت محصولات توليدي برگزار گرديد.

در حاشيه اين نمايشگاه كارگاه گل آرائي برگزار گرديد كه طي آن هنرجويان بطور عملي با سبدآرائي گل آشنا شدند.

لازم به ذكر است كه استقبال كا ركنان و مديران محترم مركز مشوق بسيار خوبي  براي غرفه داران بوده است.ايشان در پايان از همكاري مديريت  و امور فرهنگي مركز تقدير و تشكر نمودند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره عملكرد امور فرهنگي دانشگاه چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 13,914
  • کدهای اختصاصی

    پیام روز